Köpeklerde Kanlı İshal Virüs – Parvo
19.10.2020
Ülkemizde yaygın adı “Kanlı İshal” olan Parvo çok bulaşıcı ve ölümcül bir viral hastalıktır. Hastalığın bilimsel terimi Parvovirus dur. Panleukopenia adıyla da bilinen kedilerdeki Gençlik Hastalığı ile aynı aileden gelmektedir.
Kısırlaştırma Sonrası Bakım
16.10.2020
Kısırlaştırma , evcil hayvanın üremesini olanaksız hale getiren bir cerrahi operasyondur.
Kedi ve Köpeği Birbirine Alıştırmak
12.10.2020

Çoğu insanın gözdesi olan kedi ve köpeği birbirine alıştırmak oldukça zordur.

Her iki canlı farklı özelliklere ve görünüşe sahip olsalar da çoğu insan için sevimlilik konusunda bir yarış halindelerdir.

KÖPEKLERİN BAKIMI HAKKINDA UFAK TÜYOLAR
10.03.2020
Öncelikle köpeğinizi tanımanız gerekiyor, bunun için çeşitli kaynaklardan araştırma yapın ve onun da sizi tanımasını sağlayın. İkinci olarak düzenli bir şekilde muayene ettirip aşılarını yaptırmanız gerekiyor.
Evcil Hayvan Sahiplerinin İşini Kolaylaştıracak Temizlik Püf Noktaları
02.03.2020
Evcil hayvan sahipleri, minik dostları için kendi konforlarından bile ödün verebiliyor. Evlerini, hayvanların ihtiyaçlarına göre dekore eden hayvanseverler; zaman zaman temizlik yaparken zorlanabiliyor. Özellikle bahar aylarında kürklü hayvanlar, kürklerini bir sonraki mevsime hazırlamak için tüy döküyor. Dökülen tüyler; evdeki eşyaların üzerini kaplayabiliyor, kıyafetlere yapışıp hoş olmayan bir görünüme sebep olabiliyor. Ayrıca alerjisi olanlar da bu tüylerden olumsuz etkileniyor. Bu nedenle tüylerin eşyalardan uzaklaştırılması gerekiyor.
SOSYAL MEDYA

VETİPATİ VETERİNER KLİNİĞİ
Arabacıalanı Mah. 541. Sk. No: 8/2 Adem Çerlek İş Merkezi Serdivan - Sakarya / TÜRKİYE
Tel: 0541 403 7766 - yagmur@vetipati.com