KÖPEKLERİN BAKIMI HAKKINDA UFAK TÜYOLAR
10.03.2020
Öncelikle köpeğinizi tanımanız gerekiyor, bunun için çeşitli kaynaklardan araştırma yapın ve onun da sizi tanımasını sağlayın. İkinci olarak düzenli bir şekilde muayene ettirip aşılarını yaptırmanız gerekiyor.
Evcil Hayvan Sahiplerinin İşini Kolaylaştıracak Temizlik Püf Noktaları
02.03.2020
Evcil hayvan sahipleri, minik dostları için kendi konforlarından bile ödün verebiliyor. Evlerini, hayvanların ihtiyaçlarına göre dekore eden hayvanseverler; zaman zaman temizlik yaparken zorlanabiliyor. Özellikle bahar aylarında kürklü hayvanlar, kürklerini bir sonraki mevsime hazırlamak için tüy döküyor. Dökülen tüyler; evdeki eşyaların üzerini kaplayabiliyor, kıyafetlere yapışıp hoş olmayan bir görünüme sebep olabiliyor. Ayrıca alerjisi olanlar da bu tüylerden olumsuz etkileniyor. Bu nedenle tüylerin eşyalardan uzaklaştırılması gerekiyor.
Stres düzeyinizi düşürmek için 10 dakika yeterli
19.02.2020
Kedi ve köpeklerinizin ruh halinizi düzenleyerek stres hormonunuzu dengelediğini biliyor muydunuz ?
Kedi ve Köpekler İçin Doğru Mama Seçimi
12.02.2020

Evcil hayvan sahiplerini çok yakından ilgilendiren konuların başında mama seçimi gelir.

Doğru mama seçilmediği zamanlarda evcil hayvanlarımızda sağlık problemleri kendini göstermeye başlar. Bununla birlikte beklediğiniz o samimi tavırları da minik dostlarımızda göremeyebilirsiniz.

Kedi ve Köpeklerde Aşılama Takvimi
23.02.2018
Koruyucu hekimliğin temelini oluşturan konulardan biri de şüphesiz ki etkili bir aşılama programıdır. Yavru kedi ve köpekler doğdukları andan itibaren kolostrum (halk arasında ağız sütü olarak bilinir) aracılığıyla anneden antikor almakta ve bu dönem içerisinde birçok hastalıktan korunmaktadırlar.Bahsedilen bu maternal antikorlar günlük döneme kadar yavruları korumakta ve bu dönemden sonra vücutları savunmasız hale gelmektedir.
SOSYAL MEDYA

VETİPATİ VETERİNER KLİNİĞİ
Arabacıalanı Mah. 541. Sk. No: 8/2 Adem Çerlek İş Merkezi Serdivan - Sakarya / TÜRKİYE
Tel: 0541 403 7766 - yagmur@vetipati.com